Lehet, hogy ez érdekli inkább? | Könyvelés | Könyvelés induló cégeknek
A könyvelés outsourcing ma már egyáltalán nem szokatlan megoldás a mikro, kis- és középválallkozások között. Ha egy cég a kiszervezés mellett dönt, és körültekintően választja ki partnerét, akkor kiszervezett feladataira professzionális, és számon kérhető megoldást kap. Az outsourcing során a tevékenységek és a felelősségek részben átkerülnek a szolgáltatóra.
A könyvelés jogszabályi háttere gyakran változik hazánkban, így a könyvelők egyik legfontosabb feladata, hogy mindig naprakész
információkkal szolgáljanak, amihez szükséges a magas szakképzettség, és szaktudás folyamatos karbantartása, továbbképzések látogatása és a szakmai hírek, események követése. Egy könyvelő munkavállalókénti felvétele általában nagy költséget jelenthet és sok időt igényel a megfelelő szakember megtalálása és betanítása is, a továbbképzése pedig drága.
A könyvelés outsourcing egyre népszerűbb a vállalkozások körében, hiszen leveszi az ezzel kapcsolatos terheket a vállalkozásról, és ön nyugodtan koncentrálhat az üzletre.
Nem kell könyvelő munkavállalót alkalmaznia, megtakarítja a bérköltségét, és nem kell a képzésekkel sem foglalkoznia.
Milyen előnyei vannak Önnek a könyvelés kiszervezésének?
- A könyvelés outsourcing szolgáltatásnak kiszámítható a költsége
- Magasan kvalifikált és tapasztalt szakértőt kap
- Nem kell teljes munkaidőben könyvelőt alkalmaznia
- Tökéletesítjük a vezetői és tulajdonosi jelentéseket
- Jobb pénzügyi gazdálkodást valósíthat meg,
- Hatékonyabb kontrollt tud kialakítani a költségek és a bevételek fölött.
- A szakmai képzésekről mi gondoskodunk, és így ön megtakarítja a szakmai képzések díját
- Hatékonyabbá tesszük a belső folyamatokat
- Társasága könyvelési feladatait gyorsan és szakszerűen látjuk el
- A felmerülő problémákról átlátható tájékoztatást kap, és azonnal megoldási javaslatokat is adunk
- Szolgáltatásunkat egyenletes minőségben nyújtjuk
- Erős háttértámogatást és helyszíni tanácsadást nyújtunk, külön díjnélkül,
- Segítséget kap az üzleti tranzakcióinak kidolgozásához
- Folyamatos tájékoztatást kap a pénzügyi adminisztrációt érintő jogszabályi változásokról (áfával, számlázással kapcsolatos változások, stb.)
- Állandó kapcsolattartás és napi kommunikáció
- A könyvelés továbbra is az Ön székhelyén, irodájában történik
Ezek is érdekelhetik: